Friday, February 13, 2009

Rahsia itu sesuatu yg xwujud!

Dalam dunia ni, rahsia tu mmg x akan wujud~!!! Misal kata mamat ni nak rahsiakan sesuatu kat aku...suke ati ko lar nak bagitau ke x, tapi yang pasti satu hari nanti aku akan tau jugak, sama ada ko sendiri yang bagitau ataupun aku tau dari orang lain...persoalannyer ialah MASA!! Bila aku boleh tau satu2 perkara tu, kalo x sekarang, mungkin esok lusa, ataupun seminggu dua, ataupun sepuluh tahun lagi ker....kadang-kadang kita sendiri yang rasa nak bagitau, sebab dah tak sanggup nak simpan rahsia ni, mungkin kita kesian kat orang tu ker, atau takut kat orang tu ker kalo dier tau ‘rahsia’ kita...tapi sesuatu ‘rahsia’ tu, baik kita sendiri yang bagitau...sbb kalo dapat tahu dari orang lain, sememangnyer boleh mendatangkan marah...lagi satu, sbb apa aku cakap rahsia ni x wujud? Sbbnyer rahsia ni adalah satu drpd sifat Tuhan, xkan arr sifat Tuhan ni ada kat manusia, bende yang Dia cipta? So aku x pedulik lar, besar mana Top secret korang pon, lantak lar, aku heran aper....huhuhuhuhuhu

No comments:

Post a Comment