Monday, October 19, 2009

Ntah ar... Part 1

Agak lama jugak x menulis..... sibuk... sungguh sibuk.... sibuk melarikan diri... melarikan diri dari realiti... lari dari berhadapan dengan diri sendiri.... di hadapan kamu semua aku boleh berlagak seolah aku seorang yg hebat, hati yang kuat, cekal and what so ever u can name it....

Tapi hakikatnya yang empunye diri tau kelemahannya sendiri... dan juga segilintir kamu juga perasan akan kelemahan ini... tapi aku takde keberanian...lack of guts for sharing.... pengecut, ego... itu kata sifat yang tepat bagi menamakan diri aku....

Di saat ini jiwa aku sungguh vulnerable... rapuh... terase ingin menangis... ingin ku teriak sekuat hati... tapi untuk apa? itu takkan merubah apa2... tidak seinci pon sebutir pasti itu akan bergerak biar bergegak gempita teriakkan yang aku luahkan...

Selama ini aku berlari dgn harapan segala ingatan itu akan dgn sendirinya berlari meninggalkan aku... tapi aku silap... yang nyata semakin pantas aku berlari, semakin hampir ia mengikut aku... Sesibuk mana pun aku cuba untuk menyibukkan diri aku, ya... ia agak berhasil... berhasil untuk aku cuba untuk melupakan semua itu... tapi hanya untuk sementara... tak pernah sedikitpon membuatkan aku berani menghadapinya...

No comments:

Post a Comment