Tuesday, October 20, 2009

Ntah ar... Part 8

1st time jumpe family dier adalah mase birthday anak sedara dier....

Ni bukan ayat nak bodek atau nak mengayat... secara jujur aku ckp family dier mmg sempoi giler...
Setiap org ade cerita dier yg tersendiri yang adakalanya lebih elok utk x diceritakan... cume yang boleh aku ckpkan kat sini ialah paling lama aku pernah bercakap ngan ayah aku sendiri pon mmg xsampai 5minit.. tapi ngan pakcik ni aku bleh bedal sembang smpi kol 2pagi... wtf!! bukan bermaksud nak membandingkan cuma itu adalah pengalaman pertama aku dan pengalaman itu sungguh best....

Kesempoian family ni membuat kan aku kadang2 terlupe yg aku sbnrnye tgh mengayat adik/anak diorang ni... hahahahaha...

Eventhough si dia ni xde kat sini, tapi aku tetap dpt memachokan dan menebalkan diri untuk dtg lepak rumahnye walaupon tindakan aku tu hanya akan menampakkan yg aku ni seorg yg sgt terhegeh2 dan desperate... ke"friendly"an diorang ni dah menyebabkan aku menganggap diorang ni mcm family aku sendirik... dan aku xder ayat2 manis nak dilabunkan, dan aku xder budi bahasa tinggi untuk aku tunjuk2an kat diorang ni, cume aku ade kejujuran, kegentlemanan dan resipi makanan yang sedap2 jer untuk diorang ni... hahahaha.... dapat kenal diorang ni pon aku dah rase cukup best... kalo dpt menjadik sebahagian drpd family ni konfim dikire gifted walaupon aku tak berani nak berangan setinggi itu lagi.......

Setiap hari yang mendatang tentu skali akan dilalui dgn debaran jantung yg mendebarkan... siapa suruh aku mulakan permainan gila ni? huhuhu... apa2pon skg aku percaya pada aturanNya... berjaya atau tidak mereka sudah aku anggap seperti keluarga ku sendiri..... Pengharapan itu tetap ada malah setinggi langit walaupon aku tau jatuh dari langit itu konfim sgt sakit dan patah riuk sbb aku belum serik....

3 comments:

  1. hai fadrul... nice repsentation of sory...
    semuanya teradun lengkap, garam, gula, masin, manis, masamnya kehidupan. semua org pasti lalui semua perasa lengkap... cuma bergantung kepda individu nak letak ajinamoto yang menyedapkan tapi memudaratkan..... just wish u best of luck... keep on trying to understand means of life... :p

    ReplyDelete
  2. makan ajinamoto slalu nnt botak pale lah kak oi... hahahahaha

    ReplyDelete
  3. erm...cm sedih jer...cheer up k...nothing happen for no reason....

    ReplyDelete