Tuesday, October 20, 2009

Ntah ar... Part 7

Diawal2 perkenalan dgn dia, aku dah ingatkan kpd diri sendiri bahawa ni sume keje gile... gambling... aku tak direject ataupon diterima... ape2pon tunggu dia abis study dulu... itu yg dia bagitau... kalo ikutkan ayat directnyer, mmg kne tggu 3 tahun ler br aku bleh start berangan... ikut bahasa halus plak maybe aku dah kalah tanpa bertanding... maybe aku berada dlm K.I.V list ataupon plak maybe application form aku tu awal2 dah direject dan cume menunggu masa utk dier bagi surat "dukacita anda gagal,xyah susah2 cube lagi"..... hahahaha

kesimpulannyer skg mmg aku sdg bertepuk seblah tangan dan aku tahu akan hakikat itu... dan aku tau yang aku sdg bertepuk dgn gigih dan sedaya upayanya... sebab aku tau sekarang kemungkinan hanya ada dua... ya atau pun tidak... berbanding dgn yg dulu aku tak pernah terpikir akan gagal.... So keputusan dah dibuat, nak gagal pon biarlah gagal secara macho dan penuh bergaya... sekurangnya2 jika gagal xkan wujud perkataan "menyesal" yg akan terus menghantui aku nnt... jika berjaya maka tahniahlah untuk aku...

Suatu hari, dia bagitau dia dpt pursue study kat kedah... takkan aku nak ckp jgnlah pegi? Itu hak dia dan siapa plak aku nak halang?... bagaimana ngan "hubungan" yang belum pon jadik "hubungan" ni? sama ada letak pengharapan pada dia ataupun tidak, benda ni xkan merubah apa2 dlm hidup aku untuk tempoh 3 tahun ni.... sekurang2nya aku ada motif dan misi untuk terus happy sendirian walaupon sememangnya menunggu itu seksa dan mungkin akan kantoi di tgh jalan bila dia mungkin akan ckp "sory lah awk... ekceli sy dah ngan mamat ni lama dah..even seblom sy kenal awk lagi.... cume xnk bagitau awk dr awal sbb takut awk kecewa"... hahaha

Kalau itulah yg sememangnyer apa yg akan dia bagitau nnt, aku cume berharap dia akan bagitau aku skg... sbb kalo bgtau nnt akan menampakkan yg aku mcm org bodoh di hadapan family dier....

heyy... apsal aku mcm yakin jer nak kantoi ni? c'mon apat.... be positive... okokok... positive dah ni.... kirenye bagi aku lah, 3 tahun tu cukup untuk aku atur balik hidup aku yg dah tunggang langgang sbb zaman gelap aku yg selama 7 bulan aritu..... misalan kata lah dia setuju skg, dan family dier plak suh cepat2, mmg aku xbersedia lgsg.... hahaha (ni over positive plak ni)

No comments:

Post a Comment