Tuesday, October 20, 2009

Ntah ar... Part 6

Haha... nampaknya kini aku dah ada misi dan motif baru... wlupon aku sedar dan tertanya2 kepada diri aku sendiri... adakah motif aku ini hanya sekadar menghilangkan kesedihan atau pon motif ini akan aku sulam dgn rasa ikhlas? nahhhhhh..... itu bukan soalan yang perlu aku jawab... hanya "gadis" itu yg mampu memberikan jawapan samada keikhlasan aku ini sampai kepadanya ataupon dia memandang aku ini sebagai seorang yang desperate... hahaha....

Perkenalan dia dgn ibuku telah membuatkan kerja ku menjadik mudah... step1 - mintak no.... kebetulan hp ibu ku rosak... maka nak jadi cerita dia miskol terus ke hp ku.... ini sudah chantek~!!!

step2- ayat gune sms.... taktik tipikal memikat pasangan... berlarutan sehingga beberapa hari... terus aku ajak jumpe... dia setuju... aku gembira....

sms si dia tros menjadi rutin harian utk beberapa hari...(rasanya mcm beberapa minggu)...

dan aku amik keputusan utk cerita direct je... ayat skema- "meluahkan perasaan"... walaupon aku sedar yang "perasaan: itu mungkin hanya sekadar menjadi "perasan"... dan aku tau yang aku skg sedang bermain dgn api dan bersedia utk terjun ke dalam kolam yang penuh dgn puaka... sekurang2nya aku dah bersedia untuk gagal lagi.....

respon yg diterima tidaklah menghampakan tetapi tidak juga menjanjikan apa2 pon... aku pon tau...permainan kata2 dan ayat2 yang xseindah mana dalam tempoh yang singkat xkan memberikan apa2 kesan dan makna pon... actions speaks louder than words.... cite byk xgune...

Benda sume berjalan seperti biase... tapi kali ni akak#2 dia dah join skali pulak....ermmm... takde masalah bagi aku.... aku tetap seperti biase... xder perlakuan yg dibuat2 konon nak menampakkan ake seorg yg macho atau cool di mata mereka....

No comments:

Post a Comment