Tuesday, October 20, 2009

Ntah ar... Part 5

Pagi yg sungguh indah..... seolah ada suatu semangat baru yg lahir dalam diri aku..... Mandi seperti biasa.... keluar ke pejabat seperti biasa..... tapi ada sesuatu yang luar biasa.... sesuatu yang amat janggal aku rasakan bukan seperti kebiasaan....

Dada ku terasa lapang... selapang2nya.... benda yang selalu berlegar dikepala ku setiap hari masih ada..... tapi yang aneh nya, rasa ditusuk2 pisau tajam itu sudah hilang.... dan aku seperti mempunyai remote control untuk memilih babak mana yang tidak diperlukan untuk dibuang dari terus bermain dlm fikiran aku.....

oh.... lama sudah aku tak merasa seperti ini..... sekurang2nya, senyuman ku pada kawan2 ku itu adalah senyuman yang jujur dan bukan senyuman yang dibuat2 bukan seperti hari2 sebelom ini.......

Beberapa hari yang berlalu datang dgn penuh keceriaan dan kegembiraan.... best... itu yg aku rase...

Selama ni aku xpernah pon nak amik tau utk dtg ke kantin jpj di tempat ibuku bekerja... ntah tetibe suatu hari aku memanjangkan kaki utk singgah.... hari jumaat.... seblom ke masjid di area rumah...

Ada sesuatu yg menarik minat aku di kantin itu... wow... ade awek berbaju kurung biru... smpi ati mak tak pernah bagitau (padahak aku sendirik yg xpernah amik tau) hahaha

No comments:

Post a Comment